lørdag 19. februar 2011

Lørdag.

Forrige helg feiret vi min kjæres 30 årsdag med stort selskap. Festen ble veldig vellykket ,men jeg er veldig lei meg for at jeg glemte å ta bilder av bord,blomster og kaker. Har bare noen få litt halvdårlige bilder og jeg som var så fornøyd med dekoreringen. Jaja,sånn blir det når man er superstressa vertinne med litt rødvin innabords ;)



Min kjære fikk så mange fine bursdaggaver, nesten bare "guttegaver".
   Han fikk noen få litt mer jentete gaver, da ble jo presangene egentlig litt mine...nesten. 
Sånn som disse kjempesøte poul pava eggeglass/telysholderne


  
Og denne fine bollen (fikk to) som passer så bra som godteribolle :)



...Og på mandag var det valentinesday.
Jeg fikk tre lange røde roser og en myk pakke :) 
Følte meg litt bortskjemt da.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar